WDROŻENIA
Doradzamy i instalujemy.
SZKOLENIA
Testujemy i szkolimy.
USŁUGI SERWISOWE
Rozwiązujemy problemy użytkowników

KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO

Zapewniamy kompleksowe wdrożenie, migrację danych, stałą opiekę serwisową gwarantującą komfort i bezpieczeństwo oraz krótki czas reakcji na nieprzewidziane zdarzenia.

WPROWADZENIE

Koncepcja wprowadzenia systemu podczas której testujemy, wdrażamy system, wprowadzamy poprawki, szkolimy Agentów.

OPIEKA SERWISOWA

Zapewniamy kompleksowy charakter wdrożenia, stałą opiekę serwisową gwarantującą komfort i bezpieczeństwo oraz krótki czas reakcji na nieprzewidziane zdarzenia.
Oprogramowanie Multee automatyzuje procesy, które przebiegają w firmach pośredniczących w sprzedaży produktów finansowo-ubezpieczeniowych. Poprawia komunikację, wspiera archiwizowanie i przetwarzanie dokumentów. Nowoczesna aplikacja internetowa z dostępem z każdego miejsca do zawsze aktualnych informacji poprzez
przeglądarkę lub telefon komórkowy.

Nasz zespół!

ZOBACZ JAK DZIAŁA APLIKACJA I CO ZMIENI W TWOJEJ PRACY!

Co daje Multee?

DLA AGENTA

”Wszystkie wyniki na jednej stronie”- aplikacja dostępna w trybie on-line. Szybki dostęp do bazy klientów i jego produktów. Błyskawiczna weryfikacja zadań, sprawdzanie bieżących wyników sprzedażowych.

  • Kreator rejestracji nowo sprzedanego produktu,
  • Widok listy sprzedanych polis i innych produktów wraz ze statusami kończących się, zakończonych i w trakcie rejestracji,
  • Szczegółowy widok polisy z możliwością przejścia do podmiotów powiązanych, ewidencją płatności polisy, |przypis i inkaso| powiązanych z polisą pojazdów, dostępem do załączników i historią spraw związanych z produktem,
  • Możliwość dodawania kartotek na produktach np: rekalkulacja, wypowiedzenia, cesje.
  • Kalendarz z możliwością dodawania notatek, przypomnień, planowanie spotkań z Klientami,
  • Lista spraw wraz z ich statusem, które zostały zlecone Agentowi przez biuro lub zarząd agencji,
  • Szczegółowy podgląd sprawy z możliwością dodania komentarza i przejścia do następnego etapu,
  • Możliwość generowania spraw powiązanych z Klientami, produktami, płatnościami itp.
  • Lista przyjętych wpłat gotówkowych od Klientów,
  • Generowanie zestawień przekazanych płatności do Agencji.
  • Aktualne zestawienie prowizji należnej Agentowi ,
  • Aktualne zestawienia wielkości produkcji w miesiącu,
  • Informacja o procencie wykonania planu sprzedaży,
  • Aktualna informacja o stawkach prowizji dla Agenta wynikającej z planu statystycznego lub progresywnego(informacja ile brakuje do przejścia na wyższy próg prowizyjny).

Dostęp do bazy produktów, procedur, informacji, dokumentów, formularzy.

  • Kreator dodawania nowego Klienta,
  • Automatyczne dodanie Klienta i danych pojazdu poprzez zeskanowanie kodu z dowodu rejestracyjnego pojazdu,
  • Widok listy Klientów z danymi kontaktowymi i szybkim podglądem na polisy, pojazdy i zdarzenia,
  • Szczegółowy widok Klienta z możliwością przejścia do podmiotów powiązanych, ewidencją posiadanych produktów, powiązanych z Klientem pojazdów, dostępem do załączników,
  • Widok listy pojazdów, aktualne informacje o ubezpieczeniu: za ile kończy się polisa oraz czy pojazd jest ubezpieczony z możliwością wglądu do danych technicznych i przygotowaniu nowej oferty.

DLA ZARZĄDU

Efektywne zarządzanie procesami wewnątrz i w otoczeniu firmy.
W pełnym zakresie obsługuje zarządzanie siecią sprzedaży, naliczenia i rozliczenia prowizji, generowanie dokumentów oraz raportowanie.

DLA BIURA

Rewolucyjne narzędzie, które pozwala na automatyczne generowanie raportów do TU oraz prowizji z TU. Usprawnia obsługę biura agencji oraz przyspiesza i automatyzuje czynności.

  • Lista polis zarejestrowanych w danym okresie z zestawieniem prowizji otrzymanych od TU,
  • Automatycznie wyliczana prowizja do danego Agenta lub grupie Agentów.
  • Lista polis zarejestrowanych w danym okresie z zestawieniem prowizji otrzymanych od TU,
  • Automatycznie wyliczana prowizja do danego Agenta lub grupie Agentów.
  • Lista towarzystw z którymi współpracuje agencja ubezpieczeniowa wraz z danymi teleadresowymi,
  • Podgląd, dodawanie i edycja produktów oferowanych przez TU,
  • Zarządzanie i dystrybucja informacjami o produktach (procedury, dokumenty, formularze)
  • Zarządzanie i dystrybucja haseł do portali TU dla Agentów,
  • Zarządzanie i dystrybucja druków ścisłego zarachowania- magazyn druków,
  • Edycja słowników używanych w aplikacji.
  • Lista polis zarejestrowanych przez Agentów przeznaczonych do weryfikacji, zatwierdzanie polis,
  • Automatyczne generowanie raportów do TU,
  • Automatyczne generowanie zestawień przyjętych składek od Klientów,
  • Rozliczanie prowizji TU,
  • Automatyczny i ręczny import zestawień prowizyjnych z TU,
  • Konfiguracja schematów importowych.
  • Zaawansowane tworzenie schematów prowizyjnych (możliwość automatycznej zmiany wartości prowizji, która jest uzależniona na przykład od wysokości produkcji poszczególnego Agenta lub jednostki organizacyjnej,
  • Intuicyjna i szybka edycja już istniejących schematów prowizyjnych w ramach poszczególnych kategorii,
  • Możliwość tworzenia schematów prowizyjnych dla poszczególnych grup produktowych, produktów, poszczególnych TU,
  • Symulacja wyliczenia prowizji dla Agenta.
  • Automatyczny export danych do programu excel,
  • Aktualne wykresy sprzedaży poszczególnych Agentów (np: 10-ciu najlepszych,
  • Aktualne wykresy sprzedaży produktów (np: wolumeny sprzedaży dla poszczególnych TU)
  • Dodawanie agentów i edycja ich danych,
  • Graficzne przedstawienie struktury organizacyjnej agencji (filie, oddziały, liderzy zespołów) wraz z informacją o schematach prowizyjnych przypisanych do Agentów)
  • Dodawanie jednostek organizacyjnych,
  • Przypisywanie Agentów do wybranej jednostki organizacyjnej.
Poznaj główne funkcje aplikacji mobilnej

APLIKACJA MOBILNA

Aplikacja “Multee mobile” jest skanerem kodów AZTEC umieszczonych na polskich dowodach rejestracyjnych wszystkich pojazdów. Aplikacja dekoduje informacje o pojeździe i właścicielu następnie automatyczne przesyła je do Aplikacji Multee.

  • zaawansowana wyszukiwarka,
  • automatyczna rejestracja dokumentów,
  • odczytywanie danych za pomocą skanera AZTEC
  • elektroniczne archiwum dostępne online 24/dobę
  • elastyczna konfiguracja obiegu dokumentów.
Szegółowy opis programu
...

Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów

1424

ZADOWOLONYCH KLIENTÓW

963

ZREALIZOWANYCH PROJEKTÓW

13

SPECJALISTÓW

40

DEDYKOWANYCH APLIKACJI

Zaufało nam ponad 1424 klientów

CO O NAS MÓWIĄ?

Już drugi rok korzystamy z programu Multee. Posiada wszystkie niezbędne funkcje, jest prosty w użyciu nigdy nas nie zawiódł. Bez wątpienia program jest dostosowany do potrzeb Multiagencji.

Dzięki nienagannej współpracy i zaangażowaniu pracowników firmy udało nam się bez problemu wdrożyć zakupione oprogramowanie. Powdrożeniowy serwis ze strony firmy zawsze stara się sprostać postawionym wymaganiom. Jesteśmy bardzo zadowoleni z oprogramowania Multee oraz współpracy z firmą INFOX, która gwarantuje pełne wsparcie przy obsłudze oprogramowania.
Janina Kowalska
Prezes Zarządu
.....

CZAS SPRAWDŹIĆ NASZE ROZWIĄZANIE

Zbudowanie dobrego modelu biznesowego wymaga szerokiego spojrzenia zarówno na branżę jak i potencjalnych klientów do których kierowany jest produkt. Użytkownicy oczekują, że system będzie intuicyjny i przejrzysty, a jednocześnie użyteczny. Są to kwestie najistotniejsze i mające decydujący wpływ na rozwój przedsiębiorstw.

  • Masz program zrobiony niby na zamówienie ale ciąglesię coś wiesza…
  • Masz problem z ogarnięciemnatłoku pracy?
  • Masz program, który jestskomplikowany w obsłudze i utrzymaniu?
  • Czas sprawdzić nasze rozwiązanie. Przekonaj się jakie to proste! .
ZOBACZ FILM
INFOX sp.zoo
Rzeszów ul. Mickiewicza 12
tel: 17 852-36-08

ZADZWOŃ POGADAMY O WSPÓŁPRACY